مجمع عمومی عادی و فوق العاده نوبت دوم انجمن مدیریت کیفیت ایران برگزار شد

روز یکشنبه مورخ ۱۳ اسفند ۹۶ و رأس ساعت ۱۰ صبح مجمع عمومی عادی سالیانه و فوق العاده انجمن مدیریت کیفیت ایران با حضور نمایندگان حقوقی انجمن و با حضور نماینده اتاق ایران در محل ساختمان شماره دو اتاق تهران برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه برای انتخاب اعضای هیأت رییسه مجمع رأی گیری به عمل آمد که در نتیجه آقای فرزین انتصاریان به عنوان رییس، آقای مسعود احمدی و خانم افسانه خراسانی به عنوان ناظرین و آقای احمد شیروانی به عنوان منشی جلسه انتخاب شدند. پس از اعلام رسمیت جلسه توسط رییس مجمع دستور جلسه به شرح ذیل قرائت و تصمیمات لازم به شرح آتی اتخاذ شد.
الف) دستور جلسه مجمع عمومي فوقالعاده
اصلاح اساسنامه
ب) دستورجلسه مجمع عمومي عادي)بلافاصله بعد از اتمام جلسه فوق العاده)
– استماع گزارش عملکرد هيأت مديره
– استماع گزارش بازرس
– تصویب صورتهاي مالي .
– تعیین حق عضویت و ورودیه
– تعیین روزنامه کثیر الانتشار
– انتخاب بازرس
مصوبات مجمع
۱- اصلاح مفادی از اساسنامه انجمن پس ازقرائت و تبادل نظر در خصوص متون موجود در اساسنامه پیشنهادی با اکثریت آراء به تصویب اعضای مجمع رسید.
۲- گزارش عملکرد هیات مدیره توسط آقای مهندس شکرخدایی نایب رئیس هیات مدیره انجمن قرائت و برنامه های آتی و بودجه های پیشنهادی برای سال ۱۳۹۷ به استحضار مجمع رسید که با توضیحاتی که رئیس انجمن و هیأت مدیره ارایه شد به تصویب مجمع رسید.
۳-  گزارش مالی توسط آقای دکتر فروزان فرد خزانه دار انجمن ،و ارائه صورتهای مالی منتهی به ۳۱ شهریور ۹۶ مورد تأیید و تصویب مجمع قرار گرفت.
۴- گزارش بازرس توسط آقای مهندس کاظم بصرایی ارائه شد.
۵- روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی های انجمن تعیین گردید.
در  ادامه جلسه به برگزاری انتخابات بازرس اختصاص یافت و براساس آرای به دست آمده از انتخابات بازرس، «کاظم بصرایی» به عنوان بازرس اصلی و «معید درزی وش» به عنوان بازرس علی‌البدل به مدت یکسال دوره تصدی بازرسی انتخاب شد.