نهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه با حضور مرکز رتبه بندی اتاق ایران

فرشید شکرخدایی، مدیر مرکز رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران و مدیرعامل گروه پارسیان هوشمند با بیان این مطلب اظهارکرد: در نهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه، مرکز رتبه بندی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به معرفی آخرین فعالیتهای خود پرداخته است.
مرکز رتبه بندی اتاق ایران از سال ۱۳۹۰ با هدف ایجاد تمایز علمی و عادلانه و تسهیل روابط تجاری ملی و بین المللی و معرفی فعالان اقتصادی خوشنام و شناسنامه دار آغاز به کار کرده است و باتوجه به اهمیت و کارکرد نظام های رتبه بندی علمی و عادلانه در بهبود محیط کسب و کار و لزوم بکارگیری آنها در فراهم آوری بسترهای لازم برای توسعه پایدار روابط تجاری و اقتصادی داخلی و خارجی و در اجرای تکالیف قانونی اتاق ایران در این حوزه، اقدام به رتبه بندی فعالان اقتصادی کرده است.

425430383_68127

مدیر مرکز رتبه بندی اتاق بازرگانی ایران گفت: این مرکز از سال ۸۵ با پیشنهاد و ارائه طرح اولیه توسط گروه پارسیان هوشمند آغاز بکار کرد و کلیه فعالیت های مطالعاتی، طراحی مدل های رتبه بندی کسب و کار، بررسی روایی و پایایی آن و فرآیند اجرایی این نظام توسط این گروه بعنوان پیشنهاد دهنده، توسعه دهنده، سرمایه گذار و مجری این طرح ملی و حمایت هیات رییسه اتاق ایران انجام شده است.
همچنین پیرو تفاهم نامه ای مابین مرکز رتبه بندی اتاق ایران و اتاق بازرگانی و صنعت اکو، نظام رتبه بندی کسب و کار در حوزه اکو با محوریت شهر تهران و اتاق ایران در حال پیگیری و توسعه است.
شکرخدایی اظهار داشت: دراین نمایشگاه که جمع کثیری از بانک ها و شرکت های توانمند داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه حضور دارند، مرکز رتبه بندی اتاق ایران با ایجاد غرفه ای بطور وسیع، علاوه بر معرفی خدمات، دستاوردهای خود را در معرض دید متخصصان این عرصه قرارداده و به پرسش های مراجعان پاسخ میدهد.
گزارش تصویری