برگزاری نشست خبری گردهمایی بین المللی موسسات مشاوره مدیریت آسیا و اقیانوسیه در ایران

 بعد از چهارسال رایزنی ایران توانست میزبانی نشست سالانه شورای بین المللی موسسات مشاوره مدیریت آسیا و اقیانوسیه را به عهده بگیرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن مدیریت کیفیت ایران، فروزان فرد در نشست خبری انجمن مشاوران مدیریت ایران گفت:شورای بين ­المللی موسسات مشاور مديريت (ICMCI) نهادی است که در راس موسسات ملی مشاور مديريت قرار گرفته و در سرتاسر جهان به عنوان سازمان محوری در تعيين استاندارد­های حرفه ­ای همسان و پذيرفته شده بين­ المللی در زمينه مشاوره مديريت شناخته شده است. شورا، برای ايجاد روابط کاری بهتر بين موسسات عضو، جهت فراهم آوردن ارتباطات مشترک، تدوين و بکارگيری يک استاندارد اخلاق و رفتار حرفه­ ای و تنظيم استانداردی حداقل برای کيفيت از سال ۱۹۸۷ ايجاد شده است. شورا كه با همكاري موسسات معتبری چون بانک جهانی، بانک توسعه و نوسازی اروپا، سازمان­های غیردولتی سازمان ملل (UN-NGO) و کمیته استانداردسازی اروپا (CEN) تاسيس گرديده هم اينک دارای بيش از ۵۰  كشور عضو در پنج قاره جهان بوده و همچنان در حال رشد مي­باشد.وهرسال این نشست را برای تبادل اطلاعات ، تجربیات مدیریتی خود در یکی از کشورها برگزار می کند

وی گفت: این نشست کاملا با هزینه خود برگزار کنندگان برگزار می شود و ایران با به دست آوردن امتیاز برگزاری آن هم امکان جلو بردن مرزهای نظام مدیریتی خود را بدست آورده و هم فرصتی برای اثبات ونمایش دست آوردهای بزرگ مدیریتی که در ایران حاصل شده است .
عضو هیات نمایندگان اتاق تهران افزود: با توجه به اینکه مشکلات بزرگ کشور تنها از طریق راه حل های اقتصادی حل نمی شود این نشست فرصت خوبی است که با مشاوره گرفتن از بزرگان مدیریت اقتصاد دنیا راه حل های خرد و کلان نظام اقتصادی کشور را در آن پیدا کرد.

در ادامه فرشید شکرخدایی نایب رئیس انجمن مدیریت کیفیت ایران اظهار داشت: انجمن مشاوران مديريت ايران از سال ۱۳۸۷ فعاليت خود را براي عضويت در شورايICMCI  آغاز نموده و موفق گرديد تا در سال ۱۳۸۸ به عضويت ناظر در اين شورا درآيد. پس از اتمام مراحل اوليه و تدوين مستندات لازم و نيز انجام ارزيابي­ هاي متعدد توسط ارزيابان موردتایيد ICMCI، فرآيند عضويت كامل انجمن در اين شوراي بين ­المللي تكميل گرديده و انجمن مشاوران مديريت ايران هم اكنون به عنوان تنها مرجع صادرکننده گواهی تایید صلاحیت بین­ المللی مشاوره مدیریت CMC)Certified Management Consultant) براي مشاوران  معرفي گرديده است.

عضو کمیته اجرایی همایش گفت:دراین نشست بزرگان مدیریت ومشاوره جهان مثل اعضای برنامه ریزی آینده کشور چین و کره و اعضای شرکت های بزرگ خصوصی ، شرکت خواهند کرد و در جنب برگزاری این همایش ,کارگاه های آموزشی متعددی برای علاقه مندان ترتیب داده شده که مردم می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی www.hub2018.com از زمان برگزاری هریک از کارگاه ها اطلاع یابند.
وی افزود: با توجه به اینکه رژیم اسرائیل هم عضو شورای بین المللی موسسات مشاوره مدیریت است کارشکنی های بسیاری برای جلوگیری از برگزاری این نشست در ایران اتفاق افتاده بود که ما بعداز چهارسال رایزنی و گرفتن مشاوره از دستگاه دیپلماسی ایران آن را برگزار کردیم و به اعضای اسرائیلی اجازه ورود به کشور را ندادیم.
وی گفت: این نشست ۳ و ۴ اردیبهشت ماه سال ۹۷ در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار می شود.