جلسه رتبه بندی اولیه شرکت ریواتدبیر در محل دفتر مرکزی شرکت در تاریخ ۱۰ تیر ماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش رتبه آنلاین، فرشید شکرخدایی مدیرعامل گروه پارسیان هوشمند و محمدامین کرمی مسوول هماهنگی پرونده رتبه بندی از طرف گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی) و یحیی علیخانی فرد مدیر مالی و هلیا معینی مدیر بازرگانی شرکت ریواتدبیر در جلسه حضور داشتند.

نتایج رتبه بندی اولیه این شرکت توسط فرشید شکرخدایی ارایه شد و در حین ارایه، هلیا معینی سوالاتی در زمینه گمرک و تسهیلات مربوط به این رتبه بندی مطرح کردند که فرشید شکرخدایی توضیحاتی در این زمینه ارایه کرد.
وی درباره مشوق های ارایه شده توسط مرکز کلی رتبه بندی هم توضیحاتی داد  و در انتها زمانی یک هفته ای به این شرکت جهت ارسال مستندات تکمیلی داده شد.

معرفی شرکت:

شرکت مهندسی– بازرگانی ریواتدبیر به پشتوانه تجربه بیست و پنج ساله مدیران خود و با تکیه بر صنعت روز فن‌آوری اطلاعات و راه کارهای زیربنائی گامی محکم در جهت توسعه و گسترش صنعت برداشته است.
این شرکت یکی از مجموعه شرکت‌های مطرح در صنعت کشور به عنوان بخش بازرگانی با هدف ارائه و توسعه خدمات مهندسی و انتقال و ارتقاء دانش فنی و فن‌آوری روز به صنعت کشور و یافتن بازارهای بین‌المللی برای محصولات ایرانی بنیان نهاده شده است.

به این منظور دفتر مرکزی شرکت واقع در دبی قلب بازار تجاری خاورمیانه امکانات بسیار مطلوبی را برای ارائه بهتر خدمات بازرگانی فراهم آورده است و در عین حال دفتر تهران این شرکت در کنار یازده شرکت مطرح در صنعت کشور قادر به ارائه خدمات مهندسی در سطح فوق‌العاده عالی به جامعه است.

دپارتمان‌های شرکت ریواتدبیر در چهار بخش عمده است:

  • دپارتمان IT  (ورود به سایت محصولات : www.rivatadbir.net)
  • دپارتمان فولاد
  • دپارتمان صنعت نفت
  • دپارتمان بازرگانی

شرکت ریواتدبیر با بهره‌گیری از نیروهای متخصص و کارآزموده و مجرب در محیط‌های صنعتی مطرح داخل و خارج کشور، قادر به ارائه بهترین خدمات مهندسی در بالاترین سطح کیفی است.