شرکت صنایع شیمیایی غفاری زیر ذره‌بین رتبه‌بندی

در راستای بهبود رتبه بندی شرکت‌های فعال در اقتصاد ایران جلسه بازدید شرکت صنایع شیمیایی غفاری  ۸ خرداد ماه ۹۸ در محل آن شرکت برگزار شد.

به گزارش رتبه آنلاین، در این جلسه رتبه اولیه شرکت از سوی مجری رتبه بندی و با توجه به مدارک ارسالی شرکت مذکور با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد ارایه شد.
مطابق اعلام  گروه پارسیان هوشمند که مجری این رتبه بندی است، امکان بهبود رتبه شرکت صنایع شیمیایی غفاری وجود دارد و این شرکت با ارائه  مستندات تکمیلی می‌تواند برای بهبود و نهایی شدن رتبه،  دبیرخانه رتبه بندی را یاری کند.

گفتنی است در این جلسه فرشید شکرخدایی مدیرعامل، حسن فروزان فرد رییس هیات مدیره و پریسا فرمانی مسوول پیگیری رتبه‌بندی گروه پارسیان هوشمند (مجری رتبه بندی) حضور داشتند و از نزدیک با روند فعالیت‌های این شرکت آشنا شدند.

 معرفی شرکت

صنایع شیمیایی غفاری در سال ۱۳۴۳ توسط محسن غفاری قاضی سعید تاسیس و راه اندازی شده است. این شرکت با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا، واحدکنترل کیفی و لابراتوارهای فرمولاسیـون پیشرفته، واحد تحقیق و توسعه بر پایه دانش و تجربه و با کادر متخصص و مجرب ، این سازمان را به معتبر‌ترین تولیدکننده صنایع شیمیایی در خاورمیانه بدل ساخته است.

نقطه آغازین این کمپانی، تولید چسب های دوقلوی غفاری بوده که در سال‌های فعالیت خود، با توسعه و پیشرفت روز افزون و به کارگیری فناوری‌های نوین،محصولات متنوعی بر سبد کالای خود افزوده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کرده است.